Olet tässä
- Ensiapu ja päivystys
-
Terveyspalvelut
- Sähköiset terveyspalvelut
- Ajanvaraus
- Päivystys
- Koronainfo
- Etävastaanotto
- Erikoishoitajien vastaanotto
- Reseptin uusiminen
- Laboratorio
- Röntgen
- Suun ja hampaiden huolto
- Työterveyshuolto
- Kuntoutus
- Dialyysiyksikkö
- Hoitotarvikejakelu
- Vuodeosastot
- Haavapoliklinikat
- Kotisairaala
- Perhekeskus (Lapset, nuoret ja perheet)
- Mielenterveys- ja päihdepalvelut
- Sosiaalipalvelut
- Ikääntyneiden palvelut
- Asiakkaalle
Palvelutarpeen arviointi ja palvelusuunnitelma
Palvelutarpeen arviointi sisältää seuraavat asiat:
- yhteenveto asiakkaan tilanteesta sekä sosiaalipalvelujen ja erityisen tuen tarpeesta
- sosiaalihuollon ammattihenkilön arvio asiakkuuden edellytyksistä
- asiakkaan mielipide ja näkemys palvelutarpeestaan, ellei palvelutarpeen arvioimiseen yhteistyössä asiakkaan kanssa ole ilmeistä estettä
- asiakkaan ja ammattihenkilön arvio omatyöntekijän tarpeesta
Palvelusuunnitelman tavoitteena on vammaispalvelujen viranhaltijan ja asiakkaan yhteinen näkemys asiakkaan toimintakyvystä ja tarvittavista palveluista. Palvelusuunnitelma laaditaan aina tarvittaessa.